Ο ΠΑΟΚ στο media workshop της UEFA
Με αφορμή την ολοκλήρωση του τριετούς κύκλου των ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων στο τέλος της περιόδου, η UEFA διοργάνωσε στο «Γουέμπλεϊ» του Λονδίνου το τρίτο ετήσιο media workshop, όπου είχαν προσκληθεί οι εκπρόσωποι των 80 ομάδων που μετέχουν στη φάση των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ. Ο ΠΑΟΚ …
Με αφορμή την ολοκλήρωση του τριετούς κύκλου των ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων στο τέλος της περιόδου, η UEFA διοργάνωσε στο «Γουέμπλεϊ» του Λονδίνου το τρίτο ετήσιο media workshop, όπου είχαν προσκληθεί οι εκπρόσωποι των 80 ομάδων που μετέχουν στη φάση των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ και του Γιουρόπα Λιγκ.
Ο ΠΑΟΚ εκπροσωπήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο σχετικό φόρουμ της UEFA από τον διευθυντή επικοινωνίας Γιώτη Παναγιωτά, ο οποίος ενημερώθηκε όπως και οι υπόλοιποι εκπρόσωποι των συλλόγων για τις βλέψεις της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας και την προσπάθεια επικοινωνιακής αναβάθμισης τόσο του Τσάμπιονς Λιγκ, όσο και του Γιουρόπα Λιγκ, το οποίο η UEFA επιχειρεί να ενισχύσει ακόμη περισσότερο.
Οπως παραδέχτηκε ο επικεφαλής του τμήματος επικοινωνίας της UEFA Ντέιβιντ Φάρελι την τελευταία διετία γίνεται μια γιγάντια προσπάθεια για την αναβάθμιση της δεύτερης τη τάξει διασυλλογικής διοργάνωσης που γίνεται υπό την αιγίδα της ομοσπονδίας και ο στόχος που έχει τεθεί είναι η περαιτέρω εξέλιξή της, προκειμένου να πλησιάσει τα στάνταρ του «μεγάλου» αδερφού της, δηλαδή του Τσάμπιονς Λιγκ.
Οι άνθρωποι της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας αναγνωρίζουν τις δυσκολίες που υπάρχουν και για αυτόν τον λόγο ζήτησαν από τους εκπροσώπους των συλλόγων να εκφράσουν τις απόψεις τους προκειμένου να βρεθούν όλες οι πλευρές στο ίδιο σημείο και να έχουν κοινούς στόχους όσον αφορά στο ποδοσφαιρικό προϊόν που θέλουν να προβάλλουν.
Ετσι για πρώτη φορά διοργανώθηκε ένα κοινό φόρουμ για όλους τους συλλόγους που μετέχουν στη φάση των ομίλων των διασυλλογικών διοργανώσεων, στους οποίους δόθηκε μιας πρώτης τάξης ευκαιρία για ανάπτυξη σχέσεων στο υψηλότερο επίπεδο, με ανθρώπους και παράγοντες εταιρειών και ομοσπονδιών που ουσιαστικά «τρέχουν» τα κορυφαία ποδοσφαιρικά προϊόντα.
Το διήμερο 3-4 Σεπτεμβρίου βρέθηκαν στο «Γουέμπλεϊ» του Λονδίνου εκπρόσωποι των τμημάτων επικοινωνίας των 80 ευρωπαϊκών συλλόγων που μετέχουν στη φάση των ομίλων των δύο διοργανώσεων, όπου συζητήθηκαν οι αυξημένες απαιτήσεις της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας και των τηλεοπτικών σταθμών που έχουν τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων και πως αυτές μπορούν να εξυπηρετηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προσφέροντας παράλληλα στις ομάδες την ευκαιρία να προβληθούν αναλόγως.
Μάλιστα εξ αιτίας των σημαντικών αλλαγών στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις που θα ενεργοποιηθούν την επόμενη τριετία (2015-18) και αναμένεται να επηρεάσουν και την καθημερινότητα των συλλόγων, οι άνθρωποι της UEFA έχουν προτείνει να συσταθεί μια επιτροπή που θα απαρτίζεται από στελέχη των συλλόγων, προκειμένου να συζητιούνται και να λύνονται άμεσα τα όποια εμπόδια ενδέχεται να προκύπτουν κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου.
Εκτός από τον διευθυντή επικοινωνίας της UEFA Ντέιβιντ Φάρελι, παρουσιάσεις και θέματα προς συζήτηση με τους εκπροσώπους των συλλόγων έθεσαν ο επιχειρησιακός εμπορικός διευθυντής της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας Τζέιμς Ευαγγελίδης και οι υπεύθυνοι περιεχομένου των ψηφιακών και έντυπων εκδόσεων της UEFA Τζιμ Αγκνιου και Κέβιν Ασμπι.
Παράλληλα ξεχωριστές παρουσιάσεις έκαναν εκπρόσωπος της ένωσης βρετανών αθλητικογράφων Αντι Ελιοτ, εκπρόσωπος του βρετανικού συνδρομητικού δικτύου BTSports, ο οποίος ανέλυσε το φιλόδοξο πλάνο της ψηφιακής πλατφόρμας που έχει μπει δυναμικά στον χώρο του επαγγελματικού αθλητισμού καλύπτοντας πρωταθλήματα και διοργανώσεις απ’ όλο τον πλανήτη, καθώς επίσης και ο συντονιστής ψηφιακών φωτογραφιών της UEFA Πολ Μέρφι.