2-0 τον ΟΦΗ η Κ17
Με νίκη και τρεις βαθμούς μπήκε στην κούρσα του πρωταθλήματος η Κ17. Ο ΠΑΟΚ κέρδισε 2-0 τον ΟΦΗ στο ματς της τρίτης αγωνιστικής, που έγινε το απόγευμα του Σαββάτου στη Σουρωτή.
Και τα δύο γκολ της ομάδας μας πέτυχε ο Χαλδέζος. Στο 30′ μετά από εκτέλεση φάουλ του Παπαδόπουλου, ο Χαλδέζος πλάσαρε για το 1-0 και στο 81′ κέρδισε ο ίδιος πέναλτι, που εκτέλεσε εύστοχα.
Επόμενο παιχνίδι για την Κ17 είναι στις 27.09 με τον Αstera AKTOR, στη Σουρωτή.
Η σύνθεση του ΠΑΟΚ: Νικολαϊδης, Σνάουτσνερ Λεόν, Χαλδέζος (83′ Χατσίδης), Τσιάλης, Καλπάκης, Γκέρσος, Ματέρα (61′ Μίσχος), Λαζαρίδης, Μεταξάς (46′ Μπουκλάς), Μώκος (46′ Βλάχος), Παπαδόπουλος Γρηγόρης (67′ Ξέστερνος).










