5-1 τον Άρη η Κ17 [εικόνες]
Με χαρακτηριστική άνεση η Κ17 επικράτησε 5-1 του Άρη το μεσημέρι του Σαββάτου στη Σουρωτή στο ματς της 11ης αγωνιστικής της Β’ Φάσης του πρωταθλήματος της Super League.
Ήδη από το 26′ ο ΠΑΟΚ προηγούνταν 3-0. Την αρχή έκανε ο Μύθου με κεφαλιά στο 12′ έπειτα από την ασίστ του Κούπενου και στο 15′ με ωραία ατομική ενέργεια και σουτ έξω από την περιοχή ο Καλαϊτσίδης διπλασίασε τα τέρματα για τον Δικέφαλο. Στο 26′ ο Κούπενος κέρδισε πέναλτι, το οποίο εκτέλεσε εύστοχα ο Μύθου για το 3-0.
Ορμητικός και στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΠΑΟΚ έφτασε στο 48′ σε τέταρτο γκολ με τον Καλαϊτσίδη, που εκμεταλλεύτηκε την ασίστ του Μύθου . Ακολούθησε πληθώρα φάσεων για τον Δικέφαλο, ένα δοκάρι, το γκολ του Άρη στο 81′ και τέλος στο 83′, ο ΠΑΟΚ διαμόρφωσε το τελικό 5-1 με τον Τσομπάνη να βρίσκει δίχτυα μετά την πάσα του Μπάκα.
Η σύνθεση του ΠΑΟΚ: Τσιντσόλης, Κούπενος, Αβράμπος, Πανικίδης, Πολυκράτης, Παπαευθυμίου (59′ Σαπάνης), Καλαϊτσίδης (82′ Μπάκας), Κεσίδης (46′ Τσομπάνης), Παπαγεωργίου, Μύθου (71′ Βρύζας), Πολιτάκης (71′ Μυλωνάς).










