Επόμενος Αγώνας VS
Array
(
    [0] => 191
    [1] => 3873
    [2] => 190
    [3] => 8212
    [4] => 2188
    [5] => 4867
)

«Ό,τι συμβαίνει μας κάνει ακόμα πιο δυνατούς»

Όλα όσα δήλωσε ο Χοσέ Κρέσπο ενόψει της αναμέτρησης στην Τρίπολη για την 24η αγωνιστική της Super League Σουρωτή, αλλά και όσα… δεν έγιναν στο γήπεδο της Τούμπας την περασμένη Κυριακή.

02.03.2018

Για την κατάσταση της ομάδας ενόψει του Αστέρα Τρίπολης:

Είμαστε σε καλή κατάσταση και ατομικά και ως ομάδα. Πλέον προετοιμαζόμαστε με συγκέντρωση για το δύσκολο παιχνίδι που έχουμε στην Τρίπολη» .

Για το ότι ο ΠΑΟΚ την Τετάρτη έβγαλε αντίδραση παρά τα όσα έγιναν την Κυριακή:

«Εμείς είμαστε συγκεντρωμένοι στον στόχο μας που είναι να πάρουμε τους τίτλους. Είμαστε συνειδητοποιημένοι, γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πράγματα που μπορεί να δυσκολέψουν το δρόμο μας αλλά εμείς συνεχίζουμε για να πετύχουμε τον στόχο μας» .

Για το πως αισθάνεται που δεν έγινε το παιχνίδι την Κυριακή:

«Προσωπικά δεν το έχω ζήσει ξανά. Στην Ελλάδα αυτά τα πράγματα συμβαίνουν μου είπαν. Οι συνθήκες, ο καιρός, η ατμόσφαιρα όλα ήταν ιδανικά για να παιχτεί ποδόσφαιρο. Ήταν στρατηγική του αντιπάλου για να κερδίσει εύκολα το παιχνίδι. Δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Πρέπει να συνεχίσουμε συγκεντρωμένοι γιατί δεν ξέρουμε τι θα συμβεί εκτός γηπέδου» .

Για το αν το πρώτο ημίχρονο στο ματς με τον Πανιώνιο ήταν από τα καλύτερα της ομάδας:

» Έχω πει ότι όταν μπαίνουμε στον αγωνιστικό χώρο είμαστε συγκεντρωμένοι και προσπαθούμε για το καλύτερο. Με αυτή την νοοτροπία πρέπει να παίζουμε σε κάθε ματς. Αλλά έχουμε αποδείξει ότι ακόμη και αν στραβώσει κάτι κατά τη διάρκεια του αγώνα μπορούμε να το διορθώσουμε» .

Για το αν ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση:

«Είμαστε σε καλή κατάσταση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαναπαυτούμε. Πρέπει να συνεχίσουμε να μαχόμαστε και αν το κάνουμε αυτό συνεχώς μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι. Απλά πρέπει όλα όσα συμβαίνουν να μας κάνει πιο δυνατούς» .

Για το αν ο ΠΑΟΚ είναι ήδη στον τελικό:

«Τίποτε στο ποδόσφαιρο δεν τελειώνει πριν γίνει και το δεύτερο ματς. Απλά σίγουρα έχουμε ένα τεράστιο προβάδισμα» .

Για τον αγώνα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης:

«Είναι μια καλή ομάδα και ιδιαίτερα στην έδρα της. Εμείς πρέπει να δώσουμε το 100% για να κερδίσουμε το ματς. Εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε να ελέγξουμε το ρυθμό του αγώνα και να πάρουμε τη νίκη» .

Για το ποιο είναι το μυστικό και ο ΠΑΟΚ έχει την καλύτερη άμυνα στο πρωτάθλημα:

«Είναι αποτέλεσμα όλης της ομάδας. Δεν αναφέρομαι μόνο στους αμυντικούς αλλά στη λειτουργία όλης της ομάδας. Ο καθένας παλεύει για τον συμπαίκτη του και αυτό είναι το σημαντικότερο» .

Για τους επτά «τελικούς» που απομένουν μέχρι το τέλος:

«Θέλω να δω μόνο νίκες και αυτό είναι το αυτονόητο. Δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε από όλα όσα συμβαίνουν εκτός γηπέδου. Να αποδείξουμε εντός αγωνιστικού χώρου τη δύναμη μας και να μην μας νοιάζει τι γίνεται εκτός γηπέδου» .

Σχετικά Νέα

«Ό,τι συμβαίνει μας κάνει ακόμα πιο δυνατούς»

Όλα όσα δήλωσε ο Χοσέ Κρέσπο ενόψει της αναμέτρησης στην Τρίπολη για την 24η αγωνιστική της Super League Σουρωτή, αλλά και όσα… δεν έγιναν στο γήπεδο της Τούμπας την περασμένη Κυριακή.

02.03.2018

Για την κατάσταση της ομάδας ενόψει του Αστέρα Τρίπολης:

Είμαστε σε καλή κατάσταση και ατομικά και ως ομάδα. Πλέον προετοιμαζόμαστε με συγκέντρωση για το δύσκολο παιχνίδι που έχουμε στην Τρίπολη» .

Για το ότι ο ΠΑΟΚ την Τετάρτη έβγαλε αντίδραση παρά τα όσα έγιναν την Κυριακή:

«Εμείς είμαστε συγκεντρωμένοι στον στόχο μας που είναι να πάρουμε τους τίτλους. Είμαστε συνειδητοποιημένοι, γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πράγματα που μπορεί να δυσκολέψουν το δρόμο μας αλλά εμείς συνεχίζουμε για να πετύχουμε τον στόχο μας» .

Για το πως αισθάνεται που δεν έγινε το παιχνίδι την Κυριακή:

«Προσωπικά δεν το έχω ζήσει ξανά. Στην Ελλάδα αυτά τα πράγματα συμβαίνουν μου είπαν. Οι συνθήκες, ο καιρός, η ατμόσφαιρα όλα ήταν ιδανικά για να παιχτεί ποδόσφαιρο. Ήταν στρατηγική του αντιπάλου για να κερδίσει εύκολα το παιχνίδι. Δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Πρέπει να συνεχίσουμε συγκεντρωμένοι γιατί δεν ξέρουμε τι θα συμβεί εκτός γηπέδου» .

Για το αν το πρώτο ημίχρονο στο ματς με τον Πανιώνιο ήταν από τα καλύτερα της ομάδας:

» Έχω πει ότι όταν μπαίνουμε στον αγωνιστικό χώρο είμαστε συγκεντρωμένοι και προσπαθούμε για το καλύτερο. Με αυτή την νοοτροπία πρέπει να παίζουμε σε κάθε ματς. Αλλά έχουμε αποδείξει ότι ακόμη και αν στραβώσει κάτι κατά τη διάρκεια του αγώνα μπορούμε να το διορθώσουμε» .

Για το αν ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση:

«Είμαστε σε καλή κατάσταση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαναπαυτούμε. Πρέπει να συνεχίσουμε να μαχόμαστε και αν το κάνουμε αυτό συνεχώς μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι. Απλά πρέπει όλα όσα συμβαίνουν να μας κάνει πιο δυνατούς» .

Για το αν ο ΠΑΟΚ είναι ήδη στον τελικό:

«Τίποτε στο ποδόσφαιρο δεν τελειώνει πριν γίνει και το δεύτερο ματς. Απλά σίγουρα έχουμε ένα τεράστιο προβάδισμα» .

Για τον αγώνα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης:

«Είναι μια καλή ομάδα και ιδιαίτερα στην έδρα της. Εμείς πρέπει να δώσουμε το 100% για να κερδίσουμε το ματς. Εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε να ελέγξουμε το ρυθμό του αγώνα και να πάρουμε τη νίκη» .

Για το ποιο είναι το μυστικό και ο ΠΑΟΚ έχει την καλύτερη άμυνα στο πρωτάθλημα:

«Είναι αποτέλεσμα όλης της ομάδας. Δεν αναφέρομαι μόνο στους αμυντικούς αλλά στη λειτουργία όλης της ομάδας. Ο καθένας παλεύει για τον συμπαίκτη του και αυτό είναι το σημαντικότερο» .

Για τους επτά «τελικούς» που απομένουν μέχρι το τέλος:

«Θέλω να δω μόνο νίκες και αυτό είναι το αυτονόητο. Δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε από όλα όσα συμβαίνουν εκτός γηπέδου. Να αποδείξουμε εντός αγωνιστικού χώρου τη δύναμη μας και να μην μας νοιάζει τι γίνεται εκτός γηπέδου» .

Σχετικά Νέα

«Ό,τι συμβαίνει μας κάνει ακόμα πιο δυνατούς»

Όλα όσα δήλωσε ο Χοσέ Κρέσπο ενόψει της αναμέτρησης στην Τρίπολη για την 24η αγωνιστική της Super League Σουρωτή, αλλά και όσα… δεν έγιναν στο γήπεδο της Τούμπας την περασμένη Κυριακή.

02.03.2018

Για την κατάσταση της ομάδας ενόψει του Αστέρα Τρίπολης:

Είμαστε σε καλή κατάσταση και ατομικά και ως ομάδα. Πλέον προετοιμαζόμαστε με συγκέντρωση για το δύσκολο παιχνίδι που έχουμε στην Τρίπολη» .

Για το ότι ο ΠΑΟΚ την Τετάρτη έβγαλε αντίδραση παρά τα όσα έγιναν την Κυριακή:

«Εμείς είμαστε συγκεντρωμένοι στον στόχο μας που είναι να πάρουμε τους τίτλους. Είμαστε συνειδητοποιημένοι, γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πράγματα που μπορεί να δυσκολέψουν το δρόμο μας αλλά εμείς συνεχίζουμε για να πετύχουμε τον στόχο μας» .

Για το πως αισθάνεται που δεν έγινε το παιχνίδι την Κυριακή:

«Προσωπικά δεν το έχω ζήσει ξανά. Στην Ελλάδα αυτά τα πράγματα συμβαίνουν μου είπαν. Οι συνθήκες, ο καιρός, η ατμόσφαιρα όλα ήταν ιδανικά για να παιχτεί ποδόσφαιρο. Ήταν στρατηγική του αντιπάλου για να κερδίσει εύκολα το παιχνίδι. Δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Πρέπει να συνεχίσουμε συγκεντρωμένοι γιατί δεν ξέρουμε τι θα συμβεί εκτός γηπέδου» .

Για το αν το πρώτο ημίχρονο στο ματς με τον Πανιώνιο ήταν από τα καλύτερα της ομάδας:

» Έχω πει ότι όταν μπαίνουμε στον αγωνιστικό χώρο είμαστε συγκεντρωμένοι και προσπαθούμε για το καλύτερο. Με αυτή την νοοτροπία πρέπει να παίζουμε σε κάθε ματς. Αλλά έχουμε αποδείξει ότι ακόμη και αν στραβώσει κάτι κατά τη διάρκεια του αγώνα μπορούμε να το διορθώσουμε» .

Για το αν ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση:

«Είμαστε σε καλή κατάσταση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαναπαυτούμε. Πρέπει να συνεχίσουμε να μαχόμαστε και αν το κάνουμε αυτό συνεχώς μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι. Απλά πρέπει όλα όσα συμβαίνουν να μας κάνει πιο δυνατούς» .

Για το αν ο ΠΑΟΚ είναι ήδη στον τελικό:

«Τίποτε στο ποδόσφαιρο δεν τελειώνει πριν γίνει και το δεύτερο ματς. Απλά σίγουρα έχουμε ένα τεράστιο προβάδισμα» .

Για τον αγώνα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης:

«Είναι μια καλή ομάδα και ιδιαίτερα στην έδρα της. Εμείς πρέπει να δώσουμε το 100% για να κερδίσουμε το ματς. Εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε να ελέγξουμε το ρυθμό του αγώνα και να πάρουμε τη νίκη» .

Για το ποιο είναι το μυστικό και ο ΠΑΟΚ έχει την καλύτερη άμυνα στο πρωτάθλημα:

«Είναι αποτέλεσμα όλης της ομάδας. Δεν αναφέρομαι μόνο στους αμυντικούς αλλά στη λειτουργία όλης της ομάδας. Ο καθένας παλεύει για τον συμπαίκτη του και αυτό είναι το σημαντικότερο» .

Για τους επτά «τελικούς» που απομένουν μέχρι το τέλος:

«Θέλω να δω μόνο νίκες και αυτό είναι το αυτονόητο. Δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε από όλα όσα συμβαίνουν εκτός γηπέδου. Να αποδείξουμε εντός αγωνιστικού χώρου τη δύναμη μας και να μην μας νοιάζει τι γίνεται εκτός γηπέδου» .