Επόμενος Αγώνας VS Λαμία
Array
(
    [0] => 12080
    [1] => 4054
    [2] => 13095
    [3] => 11004
    [4] => 185
    [5] => 12612
    [6] => 4055
    [7] => 171
    [8] => 13228
)

Τo New Media Workshop ΠΑΟΚ – ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360

Πως στήθηκε το case study της ψηφιακής επικοινωνίας του ΠΑΟΚ; Ποια ήταν η στρατηγική, ο στόχος και τα μέσα υλοποίησης; Τι προεκτάσεις έχει για τον τρόπο που βλέπουμε το ποδόσφαιρο και πως επηρέασε που ο κόσμος βλέπει την ομάδα;

09.12.2019

Οι σπουδαστές του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το γήπεδο της Τούμπας, ν’ ακούσουν την ιστορία πίσω από την ανάπτυξη και τη λογική του ΠΑΟΚ στον τομέα των New Media, από τον New Media Director του ΠΑΟΚ, Παναγιώτη Αρωνιάδη, τον Creative Director Δημήτρη Παπάζογλου και τον σκηνοθέτη – φωτογράφο Κώστα Αμοιρίδη.

Τo New Media Workshop του ΠΑΟΚ με τα ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 διήρκεσε τρεις μέρες. Η πρώτη ήταν αφιερωμένη στους σπουδαστές της δημοσιογραφίας, της αθλητικής δημοσιογραφίας και του Content Management. Η δεύτερη αφορούσε τους φωτογράφους, τους εικονολήπτες, τους μοντέρ και τους σκηνοθέτες και το πρόγραμμα έκλεισε με τους graphic designers και 3D animators.

Οι σπουδαστές συζήτησαν με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ όλες τις τεχνικές και τις νέες τάσεις στον ψηφιακό κόσμο και στο τέλος έφυγαν έχοντας αναλάβει να στήσουν από το μηδέν το δικό τους project πάνω στο οποίο θ’ αξιολογηθούν και οι καλύτερες εργασίες θα δημοσιευτούν μέσα από τα Social Media του Δικεφάλου.

 

Σχετικά Νέα

Τo New Media Workshop ΠΑΟΚ – ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360

Πως στήθηκε το case study της ψηφιακής επικοινωνίας του ΠΑΟΚ; Ποια ήταν η στρατηγική, ο στόχος και τα μέσα υλοποίησης; Τι προεκτάσεις έχει για τον τρόπο που βλέπουμε το ποδόσφαιρο και πως επηρέασε που ο κόσμος βλέπει την ομάδα;

09.12.2019

Οι σπουδαστές του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το γήπεδο της Τούμπας, ν’ ακούσουν την ιστορία πίσω από την ανάπτυξη και τη λογική του ΠΑΟΚ στον τομέα των New Media, από τον New Media Director του ΠΑΟΚ, Παναγιώτη Αρωνιάδη, τον Creative Director Δημήτρη Παπάζογλου και τον σκηνοθέτη – φωτογράφο Κώστα Αμοιρίδη.

Τo New Media Workshop του ΠΑΟΚ με τα ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 διήρκεσε τρεις μέρες. Η πρώτη ήταν αφιερωμένη στους σπουδαστές της δημοσιογραφίας, της αθλητικής δημοσιογραφίας και του Content Management. Η δεύτερη αφορούσε τους φωτογράφους, τους εικονολήπτες, τους μοντέρ και τους σκηνοθέτες και το πρόγραμμα έκλεισε με τους graphic designers και 3D animators.

Οι σπουδαστές συζήτησαν με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ όλες τις τεχνικές και τις νέες τάσεις στον ψηφιακό κόσμο και στο τέλος έφυγαν έχοντας αναλάβει να στήσουν από το μηδέν το δικό τους project πάνω στο οποίο θ’ αξιολογηθούν και οι καλύτερες εργασίες θα δημοσιευτούν μέσα από τα Social Media του Δικεφάλου.

 

Σχετικά Νέα

Τo New Media Workshop ΠΑΟΚ – ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360

Πως στήθηκε το case study της ψηφιακής επικοινωνίας του ΠΑΟΚ; Ποια ήταν η στρατηγική, ο στόχος και τα μέσα υλοποίησης; Τι προεκτάσεις έχει για τον τρόπο που βλέπουμε το ποδόσφαιρο και πως επηρέασε που ο κόσμος βλέπει την ομάδα;

09.12.2019

Οι σπουδαστές του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το γήπεδο της Τούμπας, ν’ ακούσουν την ιστορία πίσω από την ανάπτυξη και τη λογική του ΠΑΟΚ στον τομέα των New Media, από τον New Media Director του ΠΑΟΚ, Παναγιώτη Αρωνιάδη, τον Creative Director Δημήτρη Παπάζογλου και τον σκηνοθέτη – φωτογράφο Κώστα Αμοιρίδη.

Τo New Media Workshop του ΠΑΟΚ με τα ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 διήρκεσε τρεις μέρες. Η πρώτη ήταν αφιερωμένη στους σπουδαστές της δημοσιογραφίας, της αθλητικής δημοσιογραφίας και του Content Management. Η δεύτερη αφορούσε τους φωτογράφους, τους εικονολήπτες, τους μοντέρ και τους σκηνοθέτες και το πρόγραμμα έκλεισε με τους graphic designers και 3D animators.

Οι σπουδαστές συζήτησαν με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ όλες τις τεχνικές και τις νέες τάσεις στον ψηφιακό κόσμο και στο τέλος έφυγαν έχοντας αναλάβει να στήσουν από το μηδέν το δικό τους project πάνω στο οποίο θ’ αξιολογηθούν και οι καλύτερες εργασίες θα δημοσιευτούν μέσα από τα Social Media του Δικεφάλου.