Πρωτοχρονιά στο γήπεδο
Το νέο έτος βρήκε το αγωνιστικό τμήμα του ΠΑΟΚ στο γήπεδο να προετοιμάζεται για την επανέναρξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων.
Το πρωτοχρονιάτικο πρόγραμμα των παικτών περιελάμβανε δουλειά στο τακτικό κομμάτι, μέσα από ασκήσεις και παιχνίδια.
Οι Γιακουμάκης , Πέλκας , Μιχαηλίδης , Σάστρε και Λόβρεν ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, ο Παβλένκα υποβλήθηκε σε θεραπεία, όπως κι οι Ντεσπόντοφ , Ιβανούσετς , ενώ ο Βολιάκο προπονήθηκε με την ομάδα.
Την Παρασκευή (02.01) ο ΠΑΟΚ θα προπονηθεί στις 17:00.










